Actuele projecten

ijsselbiƫnnale
Curator / adviseur IJsselbiënnale
Opdrachtgever: Stichting IJsselbiënnale.nl

Selectie v.d. kunstenaars en ondersteuning in de realisatie van de werken van Arjen Boerstra, Atelier Veldwerk, Bouke Groen, Marieke de Jong, Maze de Boer
Presentaties Arjen Boerstra in Stedelijk Museum Zwolle en Kampen

Expositiereeks De Keuze van...

Opdrachtgever: Gemeente Hellendoorn

In De Keuze van...presenteren bijzondere inwoners van de gemeente Hellendoorn hun selectie van professionele kunstenaars en kunstwerken uit het bestand van Artoverijssel. Stichting Beeldruimte adviseert in de selectie en verzorgt opening, inrichting en de communicatie rondom de wisselende tentoonstellingen.

Tentoonstelling 1: Tekeningen van Fikret Dedvedic en sculpturen van Luuk van                                   Binsbergen
Tentoonstelling 2: Beelden van Ivo Kamphuis en Ludmilla van der Spoel,                                           schilderijen van Margot Olde Loohuis

Projectleiding Art Overijssel.nl

Opdrachtgever: Prins Bernhard Cultuur Fonds Overijssel